torsdag 17. februar 2011

Første uke med studenter

Denne uken hadde vi studenter igjen, men det var nå om svartedauden vi hadde om. Vi møtte de på mandag men jeg var ikke på skolen den dagen så jeg vet ikke like mye som de andre de lærte, men vi har hatt om det før. Jeg synes det er veldig trist det som skjedde. Jeg er glad for at den ikke er i den dag i dag. Når vi var i Hålandsdalen på leirskole var vi i en gammel kirke som svartedauden hadde spredd seg fra. Det var presten som spredde sykdommen. Han var fra Askøy, han kom sjeldent bort til Hålandsdalen fordi det var en lang reise, som bare tar ca. 1 time nå. På torsdag skulle vi lage et lite skuespill, det var gøy fordi jeg elsker å være med på skuespill. Det er en gøy måte å lære på. Jeg husker ikke hva de heter men jeg husker mye fra timen.

Uke 7 / 17 Februar/ 2011

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar